Zdrowe przed treningowe śniadanie na słodko

_DSC0670.JPG

To śniadanie jest dobrym przykladem dla osób, które mają przed sobą poranny trening wytrzmałościowy stacjonarny np. w formie spinngu ale chcą również zachować balans energetyczny. Dodatek suszonych fig oraz nektarynki wzbogaca śniadanie w potas, który razem z magnezem ( z płatków owsianych)  i sodem jest nadmiernie tracony przy wysiłkach o wysokiej intensywności.

Przepis:
-1 małe opakowanie jogurtu naturalnego (170g)
-5 łyżek płatków owsianych (50g)
-3 suszone figi (45g)
-1 średnia nektarynka (100g)

Przygotowanie:
1. Jogurt naturalny należy połączyć z płatkami owsianymi.
2. Nektarynkę pokroić w kostkę i dodać do jogurtu.
3. Figi pokroić w paski i dodać do całości.

Wartość energetyczna i odżywcza śniadania to 433 kcal ( idealne w diecie na 2000 kcal), 16 g białka, 74g węglowodanów oraz 6g tłuszczu.

Realizacja dobowego  zapotrzebowanie u dorosłych
potas- 25%,
wapń -40%
magnez -35%.

Reklamy