Kasza orkiszowa z papryką, cukinią i tofu

Kasza orkiszowa z papryką to idealny przepis dla wszystkich, którzy chcieliby zjeść prosty, łatwy w przygotowaniu oraz wegetariański obiad w 3 osoby! Jedna porcja dostarcza aż 50% dobowego zapotrzebowania na magnez oraz 25% dobowego zapotrzebowania na potas.

Składniki:

-2 papryki czerwone (500g)
-1 duża żółta cukinia (300g)
– 4 łyżki oliwy (48ml)
-1 opakowanie kaszy orkiszowej (100g)
-10 suszonych pomidorów (100g)
-1 kostka tofu (180g)

Sposób przygotowania:

1/ Paprykę pokroić w plasterki (kształt koła) i poddusić na patelni.
2/ Cukinię umyć i pokroić ma trójkąciki.
3/ Kaszę ugotować wg instrukcji na opakowaniu.
4/ Do duszonej papryki dodać cukinię i całość dusić jeszcze około 10 minut.
5/ Do kaszy dodać pokrojone suszone pomidory i wymieszać.
6/ Tofu pokroić w paski i podsmażyć na patelni.
7/ SOS – Musztardę pomieszać z jogurtem i polać tofu i odorbinę warzyw. Sos jest do 3 porcji.
8/ Całość podać na talerzu – można posypać natką pietruszki do smaku i polać 2 łyżkami soku z cytryny.

Wartość energetyczna potrawy to 463 kcal ! w tym 19.5g białka oraz 42,3g T

Dla kogo?
-idealny dla osób, które chcą zredukować parę kilogramów!

 

 

Reklamy